thema piep, het is pasen

Bim bam beieren,

                        De klokken leggen eieren

 

 

 

Maandag

 

  • Verhaal: Jules zoekt paaseitjes

 

jules verhaal

 

  • We schilderden ons paasmandje met vrolijke kleuren

DSCN2371 (Small) DSCN2374 (Small) DSCN2373 (Small) DSCN2372 (Small) DSCN2375 (Small)

  • Verhaal: Anna en de paashaas

anna en de paashaas

  • Er kwamen schattige kuikentjes bij ons op bezoek in de klas en we gingen ook naar de mooie kippen bij juf Veerle in de klas kijken

DSCN2381 (Small) DSCN2376 (Small) DSCN2378 (Small) DSCN2377 (Small)

Dinsdag

 

  • Paaseitjes tekenen in het karretje van Jules

DSCN2388 (Small) DSCN2387 (Small) DSCN2384 (Small) DSCN2383 (Small) DSCN2385 (Small) DSCN2392 (Small) DSCN2386 (Small)

  • Schrijfmotoriek: paasklok versieren

Schrijfmotoriek paasklok

Woensdag

  • Eierverven: een mooi paasei

DSCN2397 (Small) DSCN2396 (Small) DSCN2398 (Small) DSCN2393 (Small)DSCN2394 (Small)

  • Verhaal: Dribbels paasfeest
  • Teloefening: hoeveel eitjes legt de kip?

DSCN2401 (Small) DSCN2402 (Small) DSCN2403 (Small) DSCN2400 (Small) DSCN2399 (Small) DSCN2404 (Small)

Donderdag

  • Tiktak Pasen
  • Puzzelen met de puzzelrups

DSCN2407 (Small) DSCN2408 (Small) DSCN2406 (Small)

  • Verhaal: Paultje paashaas
  • Passen en meten: wie heeft het juiste ei?

Vrijdag

  • Spel: kip, ik heb je

DSCN2416 (Small) DSCN2417 (Small) DSCN2415 (Small) DSCN2411 (Small)DSCN2413 (Small)

  • Klasdoorbrekend spelen
  • Fietsen in de zaal
  • Spelen met magneetfiguren: de paashaas

DSCN2414 (Small)

sfeerbeelden

DSCN2390 (Small) DSCN2391 (Small) DSCN2389 (Small) DSCN2410 (Small)

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s